چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیزنی قصد دارد یک میلیون بلیت ورودی پارک موضوعی خود را در فلوریدا و کالیفرنیا به آمریکایی‌هایی بفروشد که سال آینده یک روز داوطلبانه کار کنند

خبرگزاری ‌آلمان از لس آنجلس گزارش داد، این شرکت فعال در صنعت تفریحات و سرگرمی اعلام کرد ابتکار خود را با همکاری هندسون نت‌ورک، سازمانی ملی که داوطلبان را به آژانس‌های غیرانتفاعی مرتبط می‌کند، انجام می‌دهد.

باب ایگر، رییس و رییس اجرایی شرکت والت دیزنی در اطلاعیه‌ای با نام "یک روز بدهید، یک روز دیزنی بگیرید" گفت این برنامه "به طور کامل مطابق تاریخچه طولانی ما در حمایت و مشارکت از تلاش‌های داوطلبانه است. این راهی عظیم برای پاسداشت مهمانان‌مان است که سهم مثبتی در جامعه‌شان دارند."

با این حال دیزنی فقط به قول شفاهی مردم برای کار داوطلبانه‌شان اکتفا نمی‌کند. افرادی که قصد مشارکت در این برنامه را دارند باید از اول ژانویه به پایگاه اینترنتی DisneyParks.com بروند و با جستجوی فرصت‌های کاری داوطلبانه، برای یک روز خدمت نام‌نویسی کنند.

کد خبر 91716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز